woensdag 12 juli 2017

making memories met Smartphoto


Tijdens de zomervakantie stijgt het aantal foto's per week hier exponentieel. 
Buiten foto's nemen is zoveel mooier dan binnen en als er dan nog eens vrolijke zongebruinde kinderen van de partij zijn maakt mijn fototoestel overuren. 
Om niet alles voor eeuwig op de computer te laten staan
doe ik mijn best om regelmatig een fotoboek te maken.

Dat deed ik ook voor de foto's van het lentefeest van Tokke.
We kozen bij Smartphoto een liggend boek met harde kaft en strak design.
Het voldoet helemaal aan onze verwachtingen.
De foto's zijn van uitstekende kwaliteit en het boek heeft een mooie en stevige afwerking. 
Heerlijk om samen met de kinderen door het fotoboek te bladeren en nog eens lekker na te genieten. 







We lieten ook opnieuw een vergroting om forex maken.
Ook die is super geslaagd.
Hij werd netjes opgehangen (zo simpel dit systeem!) in de woonkamer.
Lekker hoog zodat er nog 3 portretten onder kunnen.
Prachtig toch dat werk van  Els!


Ik maak al vast een mapje met alle vakantiefoto's
om er een boekje vol leuke herinneringen van te maken.

Waar maak jij graag een fotoboek van?

2 opmerkingen:

  1. Dat zal wel dat je dan meer fotos maakt. Je hebt ook prachtige modellen als kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind fotoboeken ook super leuk, alleen sta ik alweer grandioos achter... De jouwe is in ieder geval zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen